sâmbătă, 23 octombrie 2010

Varza calita

     Eu azi am facut mai multa varza ca sa imi ajunga vreo 3 zile. A iesit foarte bun si sa nu uitam ca varza ne ajuta la slabit. Face parte din categoria alimentelor cu calorii negative, este foarte gustoasa si ,mai ales, satioasa. Acum reteta:


2 kg varza
200 gr. ceapa
20 ml ulei floarea soarelui
300 gr. suc de rosii
bors dupa gust, eu am pus cam 500 ml.
Sare, cateva foi de dafin, eventual si putin cimbru, daca va place.



     Intr-o cratita se pun ceapa, uleiul si o cana cu apa. Lasam vreo 5 minute pana se mai inmoaie ceapa si apoi adaugam varza tocata si frecata cu sare in prealabil. Le mai lasam inca putin ,adaugam sucul de rosii, amestecam si adaugam si borsul. Acum ,in functie de cum doreste fiecare, o puteti lasa in continuare pe foc sau, asa cum am facut eu, o bagat la cuptor la foc potrivit, amestecand din cand in cand si potrivind de sare sau de bors daca mai este cazul.


     Pentru 100 gr. avem:

32.5 calorii
1.3 g. proteine
0.8 g. lipide
5.1 g. carbohidrati
1.4 g. fibre

     Pofta buna!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu